Generalny wykonawca: Polaqua Sp. z o.o./ praca dla Konsorcjum Dragados-Vias-Electren
Â
Celem inwestycji była odbudowa istniejącej linii kolejowej o długości 13kilometrów zaczynająca się od głowicy wyjazdowej stacji Pruszcz Gdański, przechodząca przez stację Olszynka i kończąca na głowicy wjazdowej stacji Gdańsk Port Północny.
Â
Modernizacja odbywała się przy czynnym ruchu pociągów na jednym z dwóch modernizowanych torów.
Â
Celem przebudowy była:
1. wymiana nawierzchni: rozbiórka obu torów z segregacją i odwiezieniem urobku na składowisko, wykonanie szczelnego podłoża w rejonie rzeki Raduni, wykonanie subwarstwy z nowej podsypki oraz ułożeniem torów
2. przebudowa podtorza: usunięcie starej podsypki i gruntów podłoża, przebudową podtorza z użyciem nowych materiałów. Roboty przez nas wykonywane: