1. Home
  2. Realizacje
  3. Poprawa dostępu kolejowego do Portu Gdańsk- roboty budowlane dla linii kolejowej nr 226
LK226-3-1024x576

Poprawa dostępu kolejowego do Portu Gdańsk- roboty budowlane dla linii kolejowej nr 226

Generalny wykonawca: Polaqua Sp. z o.o./ praca dla Konsorcjum Dragados-Vias-Electren

 

Celem inwestycji była odbudowa istniejącej linii kolejowej o długości 13kilometrów zaczynająca się od głowicy wyjazdowej stacji Pruszcz Gdański, przechodząca przez stację Olszynka i kończąca na głowicy wjazdowej stacji Gdańsk Port Północny.

 

Modernizacja odbywała się przy czynnym ruchu pociągów na jednym z dwóch modernizowanych torów.

 

Celem przebudowy była:

1. wymiana nawierzchni: rozbiórka obu torów z segregacją i odwiezieniem urobku na składowisko, wykonanie szczelnego podłoża w rejonie rzeki Raduni, wykonanie subwarstwy z nowej podsypki oraz ułożeniem torów

2. przebudowa podtorza: usunięcie starej podsypki i gruntów podłoża, przebudową podtorza z użyciem nowych materiałów. Roboty przez nas wykonywane:

  • zdjęcie warstw humusu 43 000 3
  • wykopy wraz z wywozem 142 840 m3
  • wykonanie nowej podbudowy z dostawą kruszywa 506 000 m2
  • wykonanie nasypów z dostawą materiału 201 000 m3
  • wzmocnienie podłoża stabilizacją chemiczną
  • wzmocnienie podłoża w postaci wymiany gruntu
  • wykonanie szczelnego podtorza wraz z drenażem w obszarze rzeki Raduni
  • humusowanie skarp i powierzchni płaskich
LK226-3-1024x576LK226-2-1024x576LK226-1-1024x576
Mówią, że jesteśmy najlepsi
Sprawdź to!

ul. Dworcowa 29,

83-331 Przyjaźń

+48 666 615 640
biuro@firmarichert.pl